Zawnioskowaliśmy o dofinansowanie realizacji zadań na kwotę blisko 18 milionów zł

Zakończenie świadczenia usługi odbioru ścieków z terenu miasta i gminy Nowy Staw

 

 

 

 

 

Pozyskaliśmy dodatkowe środki

Dokonaj samodzielnie odczytu stanu wodomierza.

Spółka doręczy fakturę.

Telefon alarmowy

Telefon alarmowy dostępny po godzinie 15:00 od poniedziałku do piątku a także całą dobę w dni wolne i święta.

(55) 271 35 40

lub

606 313 965

EBOK

Elektroniczne biuro obsługi klienta

Dla klientów i mieszkańców

Informacje dla klientów i mieszkańców

Odczyt wodomierza

Formularz do przesłania odczytu wodomierza

Zgłoś awarię

Powiadom nas o awarii

b

Aktualności

Przerwa techniczna w systemie EBOK

Informujemy, że od 02.10.2020 r. (piątek) do godz. 10:00 dnia 05.10.2020 r. (poniedziałek) z powodu przeprowadzanej modernizacji serwerowni w Nowym Dworze Gdańskim, system EBOK będzie niedostępny. Prowadzone prace są niezbędne dla zapewnienia bezpieczeństwa oraz...

Zmiana ceny wody

Przypominamy, iż zgodnie z Decyzją Dyrektora Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej w Gdańsku Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie z dnia 11 września 2018 roku o numerze GD.RET.070/142/D2/2018.KC od dnia 9.10.2020 roku do dnia 8.10.2021 roku taryfa za...

s

Awarie

Awaria – 03.12.2024 (wtorek) – Rakowo

Centralny Wodociąg Żuławski Sp. z o. o. informuje Odbiorców, że dnia 03.12.2024 r. (wtorek) w związku z awarią sieci wodociągowej w miejscowości Rakowo, wystąpi czasowa przerwa w dostawie wody do miejscowości Rakowo. Szacowana przerwa w dostawie wody może...

Awaria – 25.11.2024 (poniedziałek) – Tragamin

Centralny Wodociąg Żuławski Sp. z o. o. informuje Odbiorców, że dnia 25.11.2024 r. (poniedziałek) w związku z awarią sieci wodociągowej w miejscowości Tragamin, wystąpi czasowa przerwa w dostawie wody do miejscowości Tragamin, Dębina i Martąg. Szacowana...

Skip to content