Zawnioskowaliśmy o dofinansowanie realizacji zadań na kwotę blisko 18 milionów zł

Zakończenie świadczenia usługi odbioru ścieków z terenu miasta i gminy Nowy Staw

 

 

 

 

 

Pozyskaliśmy dodatkowe środki

Dokonaj samodzielnie odczytu stanu wodomierza.

Spółka doręczy fakturę.

Telefon alarmowy

Telefon alarmowy dostępny po godzinie 15:00 od poniedziałku do piątku a także całą dobę w dni wolne i święta.

(55) 271 35 40

lub

606 313 965

EBOK

Elektroniczne biuro obsługi klienta

Dla klientów i mieszkańców

Informacje dla klientów i mieszkańców

Odczyt wodomierza

Formularz do przesłania odczytu wodomierza

Zgłoś awarię

Powiadom nas o awarii

b

Aktualności

Wprowadzamy działania prewencyjne w funkcjonowaniu obsługi Klienta

Szanowni Państwo, Centralny Wodociąg Żuławski sp. z o.o. informuje, że w związku z gwałtownym wzrostem ilości zakażeń COVID – 19 na terenie całego kraju Zarząd Spółki w trosce o naszych Klientów i pracowników, podjął decyzję o zintensyfikowaniu działań prewencyjnych...

Przerwa techniczna w systemie EBOK

Informujemy, że od dnia 30.10.2020 r. (piątek) do godz. 12:00 dnia 02.11.2020 r. (poniedziałek) z powodu przeprowadzanych prac technicznych system EBOK będzie niedostępny. Prowadzone prace są niezbędne dla zapewnienia bezpieczeństwa systemu. Za wszelkie niedogodności...

s

Awarie

Awaria – 11.12.2024 (środa) – Tragamin

Centralny Wodociąg Żuławski Sp. z o. o. informuje Odbiorców, że dnia 11.12.2024 r. (środa) w związku z awarią przyłącza wodociągowego w miejscowości Tragamin, wystąpi czasowa przerwa w dostawie wody do miejscowości Tragamin. Szacowana przerwa w dostawie...

Awaria – 05.12.2024 r. (czwartek) – Kobyla Kępa

Centralny Wodociąg Żuławski Sp. z o. o. informuje Odbiorców, że dnia 05.12.2024 r. (czwartek) w związku z awarią sieci wodociągowej, wystąpi czasowa przerwa w dostawie wody dla mieszkańców z miejscowości Kobyla Kępa. Szacowana przerwa w dostawie wody może potrwać od...

Skip to content