Szanowni Państwo,

Wychodząc naprzeciw zmianom prawnym, które wymuszają elektronizację zamówień publicznych uruchamiamy Platformę Zakupową. Będzie ona narzędziem komunikacji z Wykonawcami w trakcie prowadzonych postępowań w zakresie zakupów powyżej progu 130 000,00 zł netto.

Jak to wygląda w praktyce:

  • Każdorazowo zapisani Wykonawcy otrzymają w mailu od prowadzącego postępowanie link, który „przeniesie” bezpośrednio do postępowania,
  • Na stronie postępowania będzie Specyfikacja Warunków Zamówienia (SWZ) oraz ewentualnie dodatkowe informacje (projekt budowlany, rysunek techniczny, wymagania dot. certyfikatów, itp.),
  • Wykonawca poda przy danej pozycji zamówienia propozycję swojej ceny i/lub inne parametry handlowe i techniczne oferty,
  • Całość zwrotnie Wykonawca przesyła do Powiatu klikając przycisk „Złóż ofertę” na Platformie,
  • W postępowaniach prowadzonych zgodnie z Prawem zamówień publicznych (Pzp) wymagane będzie podpisanie oferty kwalifikowanym podpisem elektronicznym

Aby składać oferty nie muszą Państwo jako Wykonawcy zakładać konta na https://platformazakupowa.pl/. Zachęcamy jednak do założenia konta oraz zapisania się do naszego katalogu Wykonawców, gdyż będę Państwo mogli otrzymywać od nas dopasowane zaproszenia do postępowań.

Jedyną rzecz, jaką potrzeba z Państwa strony do składania ofert to dostęp do Internetu oraz jednej z najpopularniejszych przeglądarek w najnowszej wersji: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Dodatkowo w Zamówieniach zgodnych z Pzp ważny kwalifikowany podpis elektroniczny (wymóg prawny w całej Unii Europejskiej).

W przypadku pytań technicznych związanych z obsługą postępowań proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta 22 101 02 02 (pn-pt od 8:00 do 17:00), gdzie otrzymacie Państwo wsparcie techniczne.

PRZEJDŹ DO PLATFORMY ZAKUPOWEJ

Skip to content