Zawnioskowaliśmy o dofinansowanie realizacji zadań na kwotę blisko 18 milionów zł

Zakończenie świadczenia usługi odbioru ścieków z terenu miasta i gminy Nowy Staw

 

 

 

 

 

Pozyskaliśmy dodatkowe środki

Dokonaj samodzielnie odczytu stanu wodomierza.

Spółka doręczy fakturę.

Telefon alarmowy

Telefon alarmowy dostępny po godzinie 15:00 od poniedziałku do piątku a także całą dobę w dni wolne i święta.

(55) 271 35 40

lub

606 313 965

EBOK

Elektroniczne biuro obsługi klienta

Dla klientów i mieszkańców

Informacje dla klientów i mieszkańców

Odczyt wodomierza

Formularz do przesłania odczytu wodomierza

Zgłoś awarię

Powiadom nas o awarii

b

Aktualności

Informacja dla mieszkańców gminy Lichnowy

Centralny Wodociąg Żuławski Sp. z o.o. z siedzibą w Nowym Dworze Gdańskim informuje, że w związku z upływem okresu obowiązywania dotychczasowych taryf na ścieki od dnia 04.08.2021 roku stosowane będą dotychczasowe taryfy na odbiór ścieków zgodnie z zapisem...

Uwaga na oszustów!

Sezon wakacyjny sprzyja oszustom. Otrzymujemy informacje o nieuczciwych osobach, podających się  m.in. za pracowników naszej spółki, które pod pozorem wykonywania określonych czynności w mieszkaniu lub domu  mogą dokonać  kradzieży lub rabunku.Jak ustrzec...

s

Awarie

Awaria – 12.02.2025 r. (środa) – Dębina SHR

Centralny Wodociąg Żuławski Sp. z o. o. informuje Odbiorców, że dnia 12.02.2025 r. (środa) w związku z awarią sieci magistralnej DN500 w miejscowości Dębina SHR, wystąpi czasowa przerwa w dostawie wody dla mieszkańców z miejscowości Nowy Staw od sklepu...

Skip to content