Zawnioskowaliśmy o dofinansowanie realizacji zadań na kwotę blisko 18 milionów zł

Zakończenie świadczenia usługi odbioru ścieków z terenu miasta i gminy Nowy Staw

 

 

 

 

 

Pozyskaliśmy dodatkowe środki

Dokonaj samodzielnie odczytu stanu wodomierza.

Spółka doręczy fakturę.

Telefon alarmowy

Telefon alarmowy dostępny po godzinie 15:00 od poniedziałku do piątku a także całą dobę w dni wolne i święta.

(55) 271 35 40

lub

606 313 965

EBOK

Elektroniczne biuro obsługi klienta

Dla klientów i mieszkańców

Informacje dla klientów i mieszkańców

Odczyt wodomierza

Formularz do przesłania odczytu wodomierza

Zgłoś awarię

Powiadom nas o awarii

b

Aktualności

Zmiana taryfy za ścieki dla Gminy Stare Pole

Centralny Wodociąg Żuławski Sp. z o.o., informuje, iż zgodnie z decyzją Dyrektora Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej w Gdańsku Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie numer GD.RZT.70.312.204.2021/D.JM z dnia 12.08.2021 roku od dnia 28.08.2021 roku...

Nowy Syfon pod Nogatem na finiszu

Trwają prace przy budowie nowego syfonu magistrali CWŻ pod rzeką Nogat. W ostatnich dniach zamontowano trójnik z zasuwami umożliwiający podłączenie nowego syfonu do komór zasuw. Zanim to jednak było możliwe pod koniec  czerwca zakończono wykonywanie...

s

Awarie

Awaria – 19.02.2025 r. (środa) – Jegłownik

Centralny Wodociąg Żuławski Sp. z o. o. informuje Odbiorców, że dnia 19.02.2025 r. (środa) w związku z awarią sieci wodociągowej w miejscowości Jegłownik, wystąpi czasowa przerwa w dostawie wody dla mieszkańców Jegłownika, Mojkowa i Jesionnej. Szacowana...

Awaria – 18.02.2025 r. (wtorek) – Nowy Staw

Centralny Wodociąg Żuławski Sp. z o. o. informuje Odbiorców, że dnia 18.02.2025 r. (wtorek) w związku z awarią sieci wodociągowej w miejscowości Nowy Staw, wystąpi czasowa przerwa w dostawie wody dla mieszkańców z ul. Pułaskiego oraz ul. Kościuszki od...

Skip to content