Sezon wakacyjny sprzyja oszustom. Otrzymujemy informacje o nieuczciwych osobach, podających się  m.in. za pracowników naszej spółki, które pod pozorem wykonywania określonych czynności w mieszkaniu lub domu  mogą dokonać  kradzieży lub rabunku.

Jak ustrzec się przed taką sytuacją?

Wszyscy pracownicy Centralnego Wodociągu Żuławskiego  Sp. z o.o.  pracujący w terenie są ubrani w kombinezony bądź inną odzież roboczą z wyraźnym logiem naszej firmy, posiadają przy sobie legitymacje służbową z wyraźnym zdjęciem i najczęściej  poruszają się  pojazdami oznakowanym logiem naszej firmy.

Logo jest widoczne na ubraniach, pojazdach oraz na posiadanej legitymacji służbowej. Nasi pracownicy nie przeprowadzają nigdy kontroli ciśnienia wody w mieszkaniach, ani nie dokonują żadnych inspekcji wizyjnych. Nie sprawdzamy również  zacieków na ścianach mieszkań. Nasza spółka dostarcza wodę do budynków, a instalacja wewnętrzna w budynku jest własnością odbiorcy wody lub Wspólnoty Mieszkaniowej. Ewentualne kontrole, wymiany lub odczyty dotyczą tylko wodomierza głównego, który z reguły znajduje się w piwnicy budynku wielorodzinnego lub w studni wodomierzowej znajdującej się na terenie wokół budynku. Nasi pracownicy nie wchodzą do prywatnych mieszkań. Wymiana wodomierzy odbywa się natomiast wg ustalonego harmonogramu.

W razie jakichkolwiek wątpliwości co do osób przedstawiających się jako pracownicy „wodociągów”  sugerujemy, żeby przed wpuszczeniem takich osób do domu skontaktować się z nami i zweryfikować, czy dana osoba jest faktycznie pracownikiem naszej firmy.  

Prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta pod numerem telefonu 55 246 26 84
lub z odpowiednim Zakładem Eksploatacji.

Zakład Eksploatacji CWŻ w Nowym Dworze Gdańskim tel. 55 247 21 18.

Zakład Eksploatacji CWŻ w Nowym Stawie tel. 55 273 22 47

Zakład Produkcji Wody w Ząbrowie tel. 55 271 35 40

Każdego naszego pracownika jesteśmy w stanie niezwłocznie zweryfikować telefonicznie.

Prosimy o zachowanie należytej ostrożności.

 

Skip to content