Sezon wakacyjny sprzyja oszustom. Otrzymujemy informacje o nieuczciwych osobach, podających się m.in. za pracowników naszej spółki, które pod pozorem wykonywania określonych czynności w mieszkaniu lub domu mogą dokonać kradzieży lub rabunku.
Jak ustrzec się przed taką sytuacją?
Wszyscy pracownicy Centralnego Wodociągu Żuławskiego Sp. z o.o. pracujący w terenie są ubrani w kombinezony bądź inną odzież roboczą z wyraźnym logiem naszej firmy, posiadają przy sobie legitymacje służbową z wyraźnym zdjęciem i najczęściej poruszają się pojazdami oznakowanym logiem naszej firmy.
Logo jest widoczne na ubraniach, pojazdach oraz na posiadanej legitymacji służbowej. Nasi pracownicy nie przeprowadzają nigdy kontroli ciśnienia wody w mieszkaniach, ani nie dokonują żadnych inspekcji wizyjnych. Nie sprawdzamy również zacieków na ścianach mieszkań. Nasza spółka dostarcza wodę do budynków, a instalacja wewnętrzna w budynku jest własnością odbiorcy wody lub Wspólnoty Mieszkaniowej. Ewentualne kontrole, wymiany lub odczyty dotyczą tylko wodomierza głównego, który z reguły znajduje się w piwnicy budynku wielorodzinnego lub w studni wodomierzowej znajdującej się na terenie wokół budynku. Nasi pracownicy nie wchodzą do prywatnych mieszkań. Wymiana wodomierzy odbywa się natomiast wg ustalonego harmonogramu.
W razie jakichkolwiek wątpliwości co do osób przedstawiających się jako pracownicy „wodociągów” sugerujemy, żeby przed wpuszczeniem takich osób do domu skontaktować się z nami i zweryfikować, czy dana osoba jest faktycznie pracownikiem naszej firmy.
Prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta pod numerem telefonu 55 246 26 84
lub z odpowiednim Zakładem Eksploatacji.
Zakład Eksploatacji CWŻ w Nowym Dworze Gdańskim tel. 55 247 21 18.
Zakład Eksploatacji CWŻ w Nowym Stawie tel. 55 273 22 47
Zakład Produkcji Wody w Ząbrowie tel. 55 271 35 40
Każdego naszego pracownika jesteśmy w stanie niezwłocznie zweryfikować telefonicznie.
Prosimy o zachowanie należytej ostrożności.