Zawnioskowaliśmy o dofinansowanie realizacji zadań na kwotę blisko 18 milionów zł

Zakończenie świadczenia usługi odbioru ścieków z terenu miasta i gminy Nowy Staw

 

 

 

 

 

Pozyskaliśmy dodatkowe środki

Dokonaj samodzielnie odczytu stanu wodomierza.

Spółka doręczy fakturę.

Telefon alarmowy

Telefon alarmowy dostępny po godzinie 15:00 od poniedziałku do piątku a także całą dobę w dni wolne i święta.

(55) 271 35 40

lub

606 313 965

EBOK

Elektroniczne biuro obsługi klienta

Dla klientów i mieszkańców

Informacje dla klientów i mieszkańców

Odczyt wodomierza

Formularz do przesłania odczytu wodomierza

Zgłoś awarię

Powiadom nas o awarii

b

Aktualności

Przypominamy o zasadach związanych z epidemią COVID-19

Szanowni Państwo,W związku z sytuacją epidemiologiczną na terenie kraju i zwiększającą się liczbą zakażeń COVID-19 oraz przewidywanym dalszym, gwałtownym wzrostem  liczby zakażeń Zarząd Spółki w trosce o naszych Klientów i pracowników przypomina o...

Nowe wzory wniosków o wydanie warunków przyłączenia do sieci

Informujemy naszych Klientów, że od dnia 19 września 2021 roku obowiązywać będą nowe wzory wniosków o wydanie warunków przyłączenia do  sieci wodociągowej lub kanalizacyjnej. Dla Państwa wygody na naszej stronie internetowej w zakładce stworzyliśmy...

s

Awarie

Przerwa w dostawie wody – 28.02.2025 (piątek) – Marynowy

Centralny Wodociąg Żuławski Sp. z o. o. informuje Odbiorców, że dnia 28.02.2025 r. (piątek) w związku z planowanymi pracami na sieci wodociągowej w miejscowości Marynowy, wystąpi czasowa przerwa w dostawie wody dla mieszkańców miejscowości Marynowy....

Awaria – 21.02.2025 r. (piątek) – Marynowy

Centralny Wodociąg Żuławski Sp. z o. o. informuje Odbiorców, że dnia 21.02.2025 r. (piątek) w związku z awarią sieci wodociągowej w miejscowości Marynowy, wystąpi czasowa przerwa w dostawie wody dla mieszkańców miejscowości Marynowy. Szacowana przerwa w...

Skip to content