Zawnioskowaliśmy o dofinansowanie realizacji zadań na kwotę blisko 18 milionów zł

Zakończenie świadczenia usługi odbioru ścieków z terenu miasta i gminy Nowy Staw

 

 

 

 

 

Pozyskaliśmy dodatkowe środki

Dokonaj samodzielnie odczytu stanu wodomierza.

Spółka doręczy fakturę.

Telefon alarmowy

Telefon alarmowy dostępny po godzinie 15:00 od poniedziałku do piątku a także całą dobę w dni wolne i święta.

(55) 271 35 40

lub

606 313 965

EBOK

Elektroniczne biuro obsługi klienta

Dla klientów i mieszkańców

Informacje dla klientów i mieszkańców

Odczyt wodomierza

Formularz do przesłania odczytu wodomierza

Zgłoś awarię

Powiadom nas o awarii

b

Aktualności

Wesołych Świąt Wielkanocnych!

Wszystkim naszym Klientom, Współpracownikom i Sympatykom pragniemy złożyć najserdeczniejsze życzenia zdrowych i pogodnych Świąt Wielkanocnych. Życzymy Państwu, aby każdy z nas znalazł chwilę odpoczynku i wytchnienia.Niech ten świąteczny czas będzie pełen radości i...

22 marca Światowym Dniem Wody.

22 marca na całym świecie obchodzony jest Dzień Wody. Święto ustanowione zostało w 1992 roku przez Zgromadzenie Ogólne ONZ na szczycie w Rio de Janeiro podczas konferencji Szczyt Ziemi 1992. Ma przypominać o wielkim znaczeniu wody w życiu człowieka oraz...

s

Awarie

Awaria – 16.01.2025 r. (czwartek) – Lasowice Wielkie

Centralny Wodociąg Żuławski Sp. z o. o. informuje Odbiorców, że dnia 16.01.2025 r. (czwartek) w związku z awarią sieci wodociągowej, wystąpi czasowa przerwa w dostawie wody dla mieszkańców z miejscowości Lasowice Wielkie. Szacowana przerwa w dostawie wody...

Skip to content