Zawnioskowaliśmy o dofinansowanie realizacji zadań na kwotę blisko 18 milionów zł

Zakończenie świadczenia usługi odbioru ścieków z terenu miasta i gminy Nowy Staw

 

 

 

 

 

Pozyskaliśmy dodatkowe środki

Dokonaj samodzielnie odczytu stanu wodomierza.

Spółka doręczy fakturę.

Telefon alarmowy

Telefon alarmowy dostępny po godzinie 15:00 od poniedziałku do piątku a także całą dobę w dni wolne i święta.

(55) 271 35 40

lub

606 313 965

EBOK

Elektroniczne biuro obsługi klienta

Dla klientów i mieszkańców

Informacje dla klientów i mieszkańców

Odczyt wodomierza

Formularz do przesłania odczytu wodomierza

Zgłoś awarię

Powiadom nas o awarii

b

Aktualności

Nowy cennik usług pozataryfowych

Szanowni Klienci, Centralny Wodociąg Żuławski Sp. z o.o. informuje Klientów, iż z dniem 05.01.2021 r. został wprowadzony nowy cennik usług pozataryfowych. Cennik wraz z obowiązującym drukiem zlecenia dostępny jest w zakładce Klienci i mieszkańcy / Cenniki i taryfy....

Procedura wskazania stanu zużycia wody za 2020 r.

Szanowni Klienci, Centralny Wodociąg Żuławski Sp z o.o. informuję, iż w związku z bardzo dużą ilością telefonów w sprawie rocznego zużycia wody za 2020 rok z terenu kilku gmin, mając na uwadze między innym przepisy dotyczące ochrony danych osobowych (RODO)  jak...

Wesołych Świąt!

Nadchodzące Święta Bożego Narodzenia  to przede wszystkim okres radości, ale również zadumy nad tym, co minęło i nad tym, co nas czeka. Jest to szczególnie istotne w tym wyjątkowo trudnym dla nas wszystkich czasie. Dlatego też życzę naszym Klientom, Partnerom oraz...

s

Awarie

Awaria – 20.12.2024 r. (piątek) – Ryki, gm. Nowy Dwór Gdański

Centralny Wodociąg Żuławski Sp. z o. o. informuje Odbiorców, że dnia 20.12.2024 r. (piątek) w związku z awarią sieci wodociągowej, wystąpi czasowa przerwa w dostawie wody dla mieszkańców z miejscowości Ryki (od nr 1 do nr 12), gm. Nowy Dwór Gdański. Szacowana przerwa...

Skip to content