W jaki sposób możesz podać stan rzeczywisty wodomierza?

Dzwoniąc do nas na bezpośredni numer:

(55)246-26-84 lub (55)246-02-70

Wysyłając maila z numerem ID i stanem wodomierza na adres: rozliczenia@cwz.pomorskie.pl

Podając stan licznika w systemie eBOK na stronie: ebok.cwz.pomorskie.pl

Instrukcja podawania stanu wodomierza: >>INSTRUKCJA<<

Podając stan licznika swojemu inkasentowi przez telefon.
Rejony pracy inkasentów oraz numery telefonów znajdą Państwo pod adresem: Odczyty wodomierzy

Szanowni Państwo,

W związku z rozpoczęciem działań prewencyjnych związanych z zagrożeniem epidemicznym na terenie Polski informujemy, że zmianie ulega dotychczasowy tryb pracy inkasentów oraz sposób wystawiania i dostarczania faktur.

  1. Na podstawie podania stanu rzeczywistego wodomierza Spółka wystawi fakturę, którą doręczymy  za pośrednictwem poczty lub naszych inkasentów.
  2. Faktury będą pozostawiane w Państwa skrzynkach pocztowych bez konieczności wizyt w domu. 
  3. W najbliższym czasie Spółka wstrzymała do odwołania wizyty inkasentów w domach odbiorców jak również płatności gotówkowe.
  4. We wszystkich pozostałych przypadkach  wystawiane będą faktury w oparciu o tzw. średnie zużycia w analogicznym okresie.

Jednocześnie przypominamy, że ze względów bezpieczeństwa oraz w związku z zaleceniami służb sanitarnych, od dnia 16 marca 2020 roku do odwołania została zamknięta kasa w Nowym Stawie.

 

 

Skip to content