Szanowni Państwo,
Centralny Wodociąg Żuławski sp. z o.o. informuje, że w związku z zagrożeniem epidemicznym, Zarząd Spółki w trosce o naszych klientów i pracowników, podjął decyzję o rozpoczęciu działań prewencyjnych.
Ze względów bezpieczeństwa oraz w związku z zaleceniami służb sanitarnych, od dnia 16 marca 2020 roku zostaje zawieszona bezpośrednia obsługa klienta wymagająca kontaktu osobistego. Dotyczy to zarówno administracji CWŻ w Nowym Dworze Gdańskim (ul. Warszawska 28A), jak też i wszystkich zakładów Spółki oraz Laboratorium Badania Wody i Ścieków w Ząbrowie. Prosimy o wyrozumiałość i korzystanie z drogi korespondencyjnej i telefonicznej. Jednocześnie informujemy, że pracujemy w trybie wewnętrznym.
W budynku przy ul. Warszawskiej 28A w Nowym Dworze Gdańskim będzie uruchomione stanowisko Dziennika Podawczego, jednak prosimy o zminimalizowanie wizyt osobistych i korzystanie z tej możliwości tylko w wyjątkowych sytuacjach.
Do niezbędnego minimum ograniczone zostały również planowe prace remontowe sieci wodociągowej. Ewentualne przerwy w dostawie wody są krótkotrwałe i związane wyłącznie z usuwaniem awarii oraz z podłączaniem do sieci nowych nieruchomości. Informacje o planowanych przerwach w dostawach wody i awariach publikowane są na bieżąco na stronie internetowej Centralnego Wodociągu Żuławskiego.
Zapraszamy do kontaktu pod następującymi numerami telefonów i adresami poczty e-mail:
Sekretariat – tel. (55) 246–02–70, email: sekretariat@cwz.pomorskie.pl
Biuro Obsługi Klienta – tel. (55) 246–26–84, email: bok@cwz.pomorskie.pl
Dział techniczny – tel. (55) 246–02–70 wew. 16, email: techniczny@cwz.pomorskie.pl
Pozostałe numery telefonów i adresy poczty email znajdą Państwo w zakładce Kontakt.
Za wszelkie niedogodności związane z wprowadzonymi ograniczeniami serdecznie Państwa przepraszamy, jednocześnie licząc na zrozumienie.