Centralny Wodociąg Żuławski Sp z o. o. w Nowym Dworze Gdańskim
poszukuje pracownika na stanowisko:
KIEROWNIK BIURA OBSŁUGI KLIENTA
Miejsce pracy: Nowy Dwór Gdański
Naszym pracownikom oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej,
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- Stałe wynagrodzenie z systemem premiowania,
- Możliwość rozwoju zawodowego,
- Możliwość skorzystania z grupowego ubezpieczenia na życie,
- Korzystanie z pakietu świadczeń z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych,
- Unormowany 8 godzinny czas pracy (poniedziałek – piątek).
Główny zakres obowiązków:
- Bezpośrednia obsługa Klienta,
- Przygotowywanie, zawieranie i realizacja umów z zakresu zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzania ścieków oraz umów pokrewnych,
- Prowadzenie ewidencji odbiorców wody oraz dostawców ścieków,
- Prowadzenie gospodarki wodomierzowej wraz z opracowywaniem wdrażaniem i udoskonalaniem zasad doboru wodomierzy oraz nakładek elektronicznych,
- Rozpatrywanie reklamacji składanych przez Klientów,
- Prowadzenie kontroli w terenie w zakresie nielegalnego poboru wody oraz odprowadzania ścieków,
- Sporządzanie sprawozdań i analiz,
- Nadzór nad prowadzeniem windykacji,
- Rozliczanie Inkasentów oraz nadzór nad organizacją i prawidłowością ich pracy,
- Wystawianie faktur za świadczone usługi,
- Przygotowywanie pism dotyczących zakresu działania podległego działu,
- Podejmowanie decyzji w zakresie stosowania ulg,
- Podejmowanie decyzji dotyczących rozkładania należności na raty,
- Przygotowywanie, wdrażanie, doskonalenie i czuwanie nad aktualnością regulaminów oraz procedur w zakresie funkcjonowania działu,
- Przekazywanie do Działu Organizacyjnego dokumentów, regulaminów oraz innych informacji niezbędnych do aktualizacji strony internetowej (w zakresie Biura Obsługi Klienta),
- Przedstawianie pomysłów i koncepcji w zakresie zmian w funkcjonowaniu Biura Obsługi Klienta ze szczególnym uwzględnieniem narzędzi elektronicznej obsługi klienta,
- Współpraca z obsługa prawną Spółki w zakresie spraw prowadzonych przez Biuro Obsługi Klienta,
- Kierowanie zespołem pracowników,
- Nadzór i kontrola nad realizacją zadań zespołu (koordynowanie, motywowanie oraz wsparcie),
- Systematyczne zapoznawanie pracowników z ustaleniami i poleceniami przełożonych,
- Współpraca z innymi kierownikami działów i dyrektorami zakładów,
- Kontrola przebiegu realizacji poszczególnych zadań zgodnych z funkcją i zakresem działania działu, analiza wyników, a w razie potrzeby udzielanie czynnej pomocy poszczególnym pracownikom,
- Budowanie relacji z Klientami,
- Badanie satysfakcji Klientów oraz jakości świadczonych usług,
- Bieżące zaznajamianie pracowników z nowymi przepisami dotyczącymi zakresu działalności działu oraz podjętymi na ich podstawie decyzjami,
- Składanie sprawozdań i sporządzanie zestawień z działalności merytorycznej działu,
- Dbanie o dobry wizerunek firmy.
Od Kandydatów oczekujemy:
- Minimum 2 letniego doświadczenia na stanowiskach kierowniczych i pracy w zespole na podobnym stanowisku związanym z bezpośrednią obsługą klienta,
- Braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz posiadania pełnej zdolności do czynności prawnych,
- Wykształcenia wyższego preferowany kierunek: prawo, administracja, zarządzanie, ekonomia lub ukończone studium podyplomowe w wymienionym zakresie,
- Znajomości ustaw Kodeks Cywilny, Ustawy o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzaniu ścieków (wraz z aktami wykonawczymi) oraz innych aktów prawnych niezbędnych przy realizacji zadań Biura Obsługi Klienta,
- Podstawowej znajomości zasad rachunkowości, fakturowania i rozliczeń,
- Podstawowej znajomości zagadnień technicznych związanych z bieżącą działalnością Spółki,
- Umiejętności formułowania poprawnych wypowiedzi ustnych i pisemnych,
- Znajomość obsługi komputera – dobrej znajomości pakietu MS Office, umiejętności korzystania przy codziennej pracy z internetu i elektronicznych narzędzi wspomagających obsługę Klienta,
- Umiejętności pracy w zespole,
- Otwartości na zmiany, poszukiwanie nowych rozwiązań,
- Wysokiej kultury osobistej,
- Prawa jazdy kategorii B,
- Mobilności,
- Umiejętności rozwiązywania problemów,
- Zdolności analitycznych i planistycznych,
- Inicjatywy,
- Dynamizmu,
- Samodzielności,
- Wysoko rozwiniętych zdolności komunikacyjnych,
- Pozytywnego nastawienia do pracy i zespołu.
Mile widziane:
- Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym.
Wymagane dokumenty:
- CV i list motywacyjny,
- Dokumenty potwierdzające staż pracy,
- Inne dodatkowe dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje i umiejętności,
- Oświadczenie o niekaralności oraz posiadaniu pełni praw publicznych.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie wymaganych dokumentów na adres: prezes@cwz.pomorskie.pl lub złożenie ich osobiście w zamkniętych kopertach w sekretariacie Centralnego Wodociągu Żuławskiego Sp z o. o. w Nowym Dworze Gdańskim ul. Warszawska 28 A, 82-100 Nowy Dwór Gdański w terminie do 08.01.2021 r. w godzinach pracy Spółki od poniedziałku do piątku od 7.00 do 15.00 – decyduje data wpływu.
Prosimy o zamieszczenie na kopercie dopisku – „KIEROWNIK BIURA OBSŁUGI KLIENTA”.
Centralny Wodociąg Żuławski Sp. z o. o. w Nowym Dworze Gdańskim zastrzega sobie możliwość kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami oraz prawo do powiadomienia o podjęciu decyzji w sprawie obsadzenia stanowiska jedynie wybranego kandydata. W tym przypadku zostanie on zaproszony do dalszego etapu rekrutacji w tym rozmów kwalifikacyjnych.
Centralny Wodociąg Żuławski Sp. z o. o. w Nowym Dworze Gdańskim zastrzega sobie prawo odwołania, zmiany lub przedłużenia procedury naboru w każdym terminie.
Centralny Wodociąg Żuławski Sp. z o. o. w Nowym Dworze Gdańskim zastrzega sobie prawo nie wybrania żadnego z kandydatów.
WAŻNE !
Prosimy o zawarcie w składanym CV następującej klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Centralny Wodociąg Żuławski Sp. z o. o. dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Dokumenty złożone bez tej klauzuli nie będą rozpatrywane i zostaną komisyjnie zniszczone.
POUCZENIE
Pragniemy poinformować, iż administratorem podanych przez Panią/Pana danych osobowych jest Centralny Wodociąg Żuławski Sp. z o. o. w Nowym Dworze Gdańskim z siedzibą przy ul. Warszawskiej 28 A , 82-100 Nowy Dwór Gdański.
Ponadto, informujemy, że:
- Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez Centralny Wodociąg Żuławski Sp. z o. o. w Nowym Dworze Gdańskim w celu przeprowadzenia i rozstrzygnięcia procesu rekrutacji na stanowisko Kierownika Biura Obsługi Klienta w oparciu o przepisy ustawy Kodeks pracy (tj. art. 6 ust. 1 lit. c RODO), a w przypadku podania danych osobowych niewynikających z Kodeksu pracy, na podstawie wyrażonej przez Panią/Pana zgody (tj. art. 6 ust. 1 lit. a RODO).
- Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane do sześciu (6) miesięcy od rozstrzygnięcia procesu rekrutacji.
- Przysługuje Pani/Panu prawo żądania dostępu do danych osobowych dotyczących Pani/Pana osoby, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych.
Ponadto, przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia wyrażonej zgody w dowolnym momencie. Powyższe nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie wyrażonej przez Panią/Pana zgody przed jej cofnięciem.
- Dodatkowo, przysługuje Pani/Panu prawo do złożenia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
- Podanie przez Panią/Pana danych osobowych w zakresie wymaganym przez Kodeks pracy jest konieczne do wzięcia udziału w rekrutacji. Pozostałe dane osobowe (np. wizerunek) przetwarzane są na podstawie wyrażonej przez Panią/Pana dobrowolnej zgody, a ich podanie nie ma wpływu na możliwość wzięcia udziału i wyniki rekrutacji.
- Decyzje dotyczące przeprowadzenia oraz rozstrzygnięcia procesu rekrutacji nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany.