Centralny Wodociąg Żuławski Sp. z o.o. informuje, że w związku ze zbliżającą się kolejną falą epidemii COVID-19 związaną z wyjątkowo zakaźnym wariantem OMIKRON w trosce o  zdrowie naszych Klientów oraz pracowników od dnia 24.01.2022 r. wprowadzamy kolejne środki bezpieczeństwa mające zapobiec możliwości zarażenia się COVID-19.

Ze względów bezpieczeństwa zawieszona zostaje bezpośrednia obsługa Klienta we wszystkich naszych zakładach. Dotyczy to zarówno administracji  w Nowym Dworze Gdańskim  przy ul. Warszawskiej 28A, działalności kasy w ZE Nowy Staw,  jak też i wszystkich pozostałych Zakładów Eksploatacji Spółki oraz Laboratorium Badania Wody i Ścieków w Ząbrowie. Prosimy o wyrozumiałość i korzystanie z drogi mailowej, telefonicznej oraz pośrednictwa poczty. Jednocześnie informujemy, że pracujemy w trybie wewnętrznym, a część naszych pracowników w najbliższym czasie będzie pracować w trybie pracy zdalnej.

W budynku przy ul. Warszawskiej 28A w Nowym Dworze Gdańskim zostanie uruchomione stanowisko Dziennika Podawczego, umożliwiającego pozostawienie pism, wniosków i dokumentów, jednak prosimy o zminimalizowanie wizyt osobistych i korzystanie z tej możliwości w wyjątkowych sytuacjach.

Jednocześnie informujemy, że zmianie ulega dotychczasowy tryb pracy inkasentów:

Na podstawie podania za pośrednictwem E-BOK lub poprzez wypełnienie formularza na naszej stronie internetowej stanu rzeczywistego zużycia wody na wodomierzu Spółka wystawi fakturę, którą doręczy za pośrednictwem poczty lub naszych inkasentów bez konieczności osobistych wizyt w domu Klienta.

Faktury wystawiane przez inkasentów będą  dostarczane Klientom wyłącznie przy  możliwości zachowania dystansu społecznego oraz należytych środków ochrony indywidualnej.

W pozostałych przypadkach tj. braku możliwości dokonania odczytu rzeczywistego przy zachowaniu dystansu społecznego lub w przypadku odbywania kwarantann lub izolacji faktury wystawiane będą w oparciu o tzw. średnie zużycia w analogicznym okresie.

Wymiany wodomierzy wymagające wejścia bezpośrednio do domu Klienta będą prowadzone wyłącznie przy  możliwości zachowania dystansu społecznego oraz należytych środków ochrony indywidualnej.  Wodomierze będą również wymieniane w przypadku zlokalizowania ich w studniach bądź pomieszczeniach gospodarczych niewymagających wejścia do domu Klienta.

Apelujemy do naszych Klientów o umożliwienie bezkontaktowego odczytu stanu wodomierza i zachowywanie dystansu zarówno przy wystawianiu faktur, jak i przy wymianach wodomierzy. 

Zapraszamy do kontaktu pod następującymi numerami telefonów i adresami poczty e-mail:

Sekretariat – tel. (55) 246–02–70, email: sekretariat@cwz.pomorskie.pl

Biuro Obsługi Klienta – tel. (55) 246–02–70 wew. 35 lub 36, email: rozliczenia@cwz.pomorskie.pl , jacek.szewczak@cwz.pomorskie.pl

Dział Techniczno – Inwestycyjny – tel. (55) 246–02–70 wew. 16, email: techniczny@cwz.pomorskie.pl

Pozostałe numery telefonów i adresy poczty email znajdą Państwo w zakładce Kontakt.

Za wszelkie niedogodności związane z wprowadzonymi ograniczeniami serdecznie Państwa przepraszamy, jednocześnie licząc na zrozumienie.

 

Skip to content