Szanowni Państwo,

Centralny Wodociąg Żuławski sp. z o.o. informuje, że w związku z sytuacją epidemiczna na terenie całego kraju Zarząd Spółki w trosce o naszych Klientów i pracowników, podjął decyzję o zintensyfikowaniu działań prewencyjnych związanych z trwającą epidemią.

Ze względów bezpieczeństwa od dnia 1 marca 2021 roku do odwołania zostaje zawieszona bezpośrednia obsługa klienta w siedzibie głównej Spółki  przy ul. Warszawskiej 28A w Nowym Dworze Gdańskim.

Prosimy o wyrozumiałość i korzystanie z drogi mailowej, telefonicznej oraz pośrednictwa poczty. Jednocześnie informujemy, że pracujemy w trybie wewnętrznym. Zgodnie z wytycznymi Prezesa Rady Ministrów część naszych pracowników w najbliższym czasie będzie pracować w trybie pracy zdalnej.

W budynku przy ul. Warszawskiej 28A w Nowym Dworze Gdańskim zostało uruchomione stanowisko Dziennika Podawczego, umożliwiającego wyłącznie pozostawienie pism, wniosków i dokumentów jednak prosimy o zminimalizowanie wizyt osobistych i korzystanie z tej możliwości w wyjątkowych sytuacjach.

Zapraszamy do kontaktu pod następującymi numerami telefonów i adresami poczty e-mail:

Sekretariat – tel. (55) 246–02–70, email: sekretariat@cwz.pomorskie.pl

 Biuro Obsługi Klienta – tel. (55) 246–26–84, email: rozliczenia@cwz.pomorskie.pl

 Dział Techniczno- Inwestycyjny – tel. (55) 246–02–70 wew. 16, email: techniczny@cwz.pomorskie.pl

Informujemy, że pracownicy Działu Technicznego (warunki techniczne, uzgodnienia) będą w firmie dostępni w dniu 15 marca (poniedziałek).  

Pozostałe numery telefonów i adresy poczty email znajdą Państwo w zakładce Kontakt.

Za wszelkie niedogodności związane z wprowadzonymi ograniczeniami serdecznie Państwa przepraszamy, jednocześnie licząc na zrozumienie.

 

 

Skip to content