Łagodzimy restrykcje związane z epidemią
W związku ze znaczną poprawą stanu epidemicznego na terenie całego kraju Centralny Wodociąg Żuławski informuje swoich klientów o stopniowym powrocie do standardów obsługi sprzed wybuchu epidemii COVID – 19.
1. Inkasenci zostali wyposażeni w środki ochrony bezpośredniej (przyłbice, maski, rękawiczki, płyny dezynfekcyjne) i powrócili do prowadzenia odczytów rzeczywistych wodomierzy oraz (od dnia 12.07.2021 r.) do poboru gotówki a także płatności bezgotówkowych. Jeżeli jednak nie chcą Państwo, aby inkasent osobiście sprawdził stan licznika, możecie poprosić go aby poczekał na zewnątrz budynku i samodzielnie sprawdzić zużycie wody podając wynik odczytu inkasentowi.
2. Od dnia 12.07.2021 r. powracamy również do bezpośredniej obsługi naszych klientów – zarówno w siedzibie CWŻ w Nowym Dworze Gdańskim, jak też i w pozostałych zakładach naszej spółki – przy zachowaniu środków bezpieczeństwa (maski, płyny dezynfekcyjne) oraz odpowiedniego dystansu.
3. Dbając o Państwa zdrowie i bezpieczeństwo przypominamy także, że istnieje możliwość bezpiecznego opłacania faktur za wodę i ścieki przez internet. Istnieje również możliwość rozliczania pobranej wody i/lub odprowadzonych ścieków samodzielnie, za pomocą formularza dostępnego na naszej stronie internetowej lub poprzez system eBOK. Rozliczenie w formie faktury VAT będzie dostarczane na wskazany przez Państwa adres mailowy lub tradycyjną drogą pocztową.
O kolejnych zmianach w sposobie obsługi klienta będziemy Państwa informować na bieżąco. Jesteśmy do Państwa dyspozycji w każdej sprawie. W razie jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt mailowy bądź telefoniczny. Numery telefonów oraz adresy email mogą Państwo znaleźć w zakładce Kontakt.