Jak prawidłowo odczytać wartość na wodomierzu?
W celu prawidłowego wykonania odczytu wartości na wodomierzu należy podawać wszystkie cyfry na czarnym tle, łącznie z zerami.
Prześlij stan swojego wodomierza.
1) Przesyłając stan wodomierza, klient przyjmuje do wiadomości, iż odczyt może być dokonany i przesłany za pomocą formularza nie częściej niż raz w miesiącu.
2) W przypadku posiadania wielu wodomierzy w danej lokalizacji, prosimy o ponowne wypełnienie formularza dla każdego z wodomierzy.
Stan wodomierza można zgłosić również poprzez:
- Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta
- telefonicznie (od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 do 15:00):
(55) 246-02-70 – wyłącznie do 30/06/2021 r. po tym terminie nie będzie możliwości podawania stanu wodomierza drogą telefoniczną.