Dzięki nowej funkcjonalności naszej strony internetowej w sposób szybki i sprawny możemy samodzielnie podać stan wodomierza. To kolejne ułatwienie, które adresujemy do naszych Klientów.

Korzystając z formularza Odczyt wodomierza jesteśmy w stanie samodzielnie podać stan posiadanego wodomierza bądź wodomierzy oraz podlicznika. Podając po kolei podstawowe dane takie jak ID Klienta, adres e-mail, sposób dostarczenia faktury czy wreszcie numery poszczególnych wodomierzy bądź podliczników wraz z ich stanami możemy sprawnie przekazać dane, na podstawie których zostanie za pośrednictwem BOK wystawiona faktura za zużycie wody bez konieczności czekania na wizytę i odczyt inkasenta.  Co ważne, nowa funkcjonalność strony nie jest powiązana z E-bokiem (czyli Elektronicznym Biurem Obsługi Klienta), tak więc mogą z niej korzystać wszyscy Klienci, również Ci nie posiadający jeszcze  konta w E-boku a podanie wszystkich danych zajmuje dosłownie minutę. Odczytu Klient może dokonać nie częściej niż raz w miesiącu.

Jednocześnie informujemy naszych Klientów, że od dnia 1 lipca 2021 nie będzie już możliwości podawania odczytów wodomierzy telefonicznie. Wprowadzona zmiana ma na celu usprawnienie procesu wystawiania faktur oraz wyeliminowanie błędów zdarzających się przy telefonicznym podawaniu stanów wodomierzy, a także blokowaniu wykonywania zadań przez pracowników Biura Obsługi Klienta.

Skip to content