Szanowni klienci,

Centralny Wodociąg Żuławski Sp z o.o. informuje, iż w związku z nieprzewidzianymi zdarzeniami losowymi  w dwóch rejonach inkasenckich w lutym, marcu i kwietniu mogą nastąpić opóźnienia w odczytach wskazań rozbioru wody.

Opóźnienia w odczytach mogą nastąpić w Rejonie Nr VI i IX.

Dokładamy starań by rozliczenia nastąpiły w następnych okresach rozliczeniowych.

Szczegółowy zakres Rejonów, w których mogą nastąpić problemy z odczytem znajdą Państwo na naszej stronie internetowej w zakładce Klienci i Mieszkańcy, następnie wchodzimy w Odczyty wodomierzy gdzie znajdują się w/w numery Rejonów wraz z miejscowościami oraz szczegółowym harmonogramem odczytów.

Mając na uwadze powyższe  dla wszystkich chętnych, którzy chcą mieć wystawiona w najbliższym okresie rozrachunkowym fakturę proponujemy samodzielne podawanie stanów wskazań z wodomierzy głównych pod numer telefonu 55 246 02 70 wew. 35 w godzinach pracy Spółki, to jest od godz. 7.00 do 15.00 od poniedziałku do piątku.

Ponadto przypominamy i  jednocześnie zachęcamy naszych Odbiorców do korzystania z usługi EBOK dostępnej na naszej stronie internetowej, gdzie po rejestracji do systemu można samodzielnie wprowadzać stan wskazań z wodomierza głównego, a faktura rozliczeniowa zostanie dostarczona drogą elektroniczną na podany podczas rejestracji adres mailowy. Wszystkie zasady funkcjonowania EBOK znajdują się na naszej stronie oraz w regulaminie EBOK.

Za wszelkie utrudnienia serdecznie przepraszamy  jednakże pragniemy podkreślić, iż są one wynikiem nieprzewidzianych zdarzeń losowych niezależnych od spółki. Jednocześnie podkreślamy, iż dokładamy starań by zminimalizować powstałe trudności.

W tej i wszelkich innych sprawach jesteśmy do Państwa dyspozycji i służymy pomocą.

 

Z poważaniem:

Prezes Zarządu
Tomasz Szczepański